Whirly

2008-12-25
19:43:38

Christmas Day

Julaftonen var alldelens alldelens underbar.. Vi hade det så mysigt allihopa!
Jag fick massor med fina julklappar också, det verkar som om jag varit snäll ändå..
Det va bara en sak som saknades...........
Och all den goda maten som mor har lagat, ooooooh!
Man går och är ständigt mätt under julhelgen. (ångest!)



Såg en film idag som jag fick i julklapp, SATC The movie.
Tårarna bara rann när Carrie blev så ledsen.. Stackarn...
När man ha sett några avsnitt i sina dagar så vet man ju
vad hon har genomlidit, så jag led med henne...

Det är som att Carrie Bradshaw påminner mig om någon.....
Någon som varit med om mkt inom kärlek och som ofta
tänker tillbaka på hur saker har varit, någon som kommer
ihåg allt i minsta detalj och som tänker mkt på konsekvenser
och anledningar... mr Big blev ju Carries prins tillslut efter
10 års velande fram och tillbaka, men det är nog bara i
filmens värld det slutar så lyckligt...

Fick ju även lilla skolådan, så nu blir det att se när man är ledig.
Ska bli så kul att se alla avsnitt på raken!



Daniel....saknar dig!
Kommentarer:
2008-12-27 @ 17:09:18
#1: Dicey

I LOVE YOU! <3

2008-12-28 @ 19:22:29
#2: Alexandra

varför lästae jag detta?! Jag som ska se den filmen med Maria nån dag! :(

:D

2008-12-29 @ 10:52:03
#3: Alexandra

åh vad bra! nu ser jag vad du skriver:D

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: