Whirly

2008-12-23
21:44:27

Dan före doppare dan;)

Nu har jag anlänt i Dikanäs och min älskade har anlänt i Laxviken...
Sorgligt men sant! Jag vet att vi överlever denna jul utan varann,
men det kommer bli många längtans timmar....

Resan gick bra, jag gjorde Iza trött så hon sov hela vägen men
Freya den busen försökte slita buren i bitar, för hon va så ARG!
Få nog göra henne också trött till hemresan, för hon va så slut på
så hon va alldelens varm om tassarna och så....
Men oj så glada dom blev när vi kom fram och dom fick hoppa ut
ur dom där hemska burarna och upp i trädet :D





Men ha en god jul på er allihopa så hörs vi igen efter julhelgen!



Daniel, älskar dig, du är saknad! PUSS
Kommentarer:
2008-12-23 @ 22:27:40
#1: Dicey

Å du kommer att vara saknad av mig! ;) God Jul ännu en gång, hihi ;P KRAAAAAAAAAAAAAAAM! jag undrar om Yoyo ska få öppna sin julklapp från Iza å Freya imorrnbitti, om hon nu är snäll! :O ;)

2008-12-28 @ 19:23:38
#2: Alexandra

du måste förstora din text tycker jag..jag ser ju ingenting! måste sitta 2cm från skärmen:(

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: