Whirly

2008-07-28
21:53:24

Kvällens aktiviteter..

Började med att äta fiskpinnar och det var så länge sen så att det var underbart..
Sen for jag och älsklingen ut och försökte hitta några hjortron här kring Lycksele, men inte då, tro vi hitta 4 dl.
Men de bli väl nån god efterrätt iallafall. -En början! som mamma sa.
Sen när vi kom hem så njöt vi av god daimglass framför "sommar med ernst" och jag ville och bada, men min lilla badkruka ville ju såklart inte det! så då fick det vara. Är ju tråkigt att bada själv och att han bara ska stå och titta på.. suck!

Imorn ska jag försöka ta en liten sovmorgon, känner hur värken kommer krypandes och blir bara värre och värre.. varför kan inte jag vara som alla andra och inte ha ont nån stans. Bara lite ont i nått knä nån gång i bland. Nä istället så ha ja ständig värk mer eller mindre och kan inte göra nått åt det !!

Godnatt!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: