Whirly

2008-11-30
14:39:09

♥1:a Advent♥

Har varit hemma i Dikanäs i helgen, så mysigt här den här helgen!
Mamma ordna minijulbord och idag är det skyltsöndag med försäljningar av olika slag, mat, fika, tävlingar, jultomten och träffa massa folk såklart! Vi ska göra oss iordning så vi få börja rulla när vi varit klart nere på byn, är ju snöoväder så de lär ju va maaassor med snörök = lång körtid!!

På tisdag ska pappa ner till Umeå och operera sig.. igen! Då ska självklart jag följa med. Umgås med mams och paps och äta kinamat och kanske hitta nå fint :)


Sen den 4, alltså på torsdag, så ska jag klippa mig! Ska ta de lite kortare i nacken och längre där fram. Men det blir ingen färg denna gång, måste spara slantarna till julklapparna!

 Så här tro jag...
  och kanske med lite lugg...?
 Eller kanske en rihanna frisyr :P


En stor julkram från mig till er! ♥
Kommentar:
2008-12-01 @ 13:05:02
#1: Alexandra

visst är du medveten om att det är sådär jag har tyckt att du ska klippa dig! :P

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: