Whirly

2008-11-26
22:04:15

Anatomi och Fysiologi

Den kursen startade idag! Det känns så roligt, men samtidigt som en utmaning. Jag tror jag måste kämpa till 110% för att lyckas. Och jag har då kämpat till 200% bara idag och det känns så himla roligt. Idag har jag läst och skrivit om cellen, vävnad, hud, kroppens inre miljö och kroppstemperatur mm. Visst låter det spännande :)

Imorgon blir det att kliva upp 07.00 så man kommer igång direkt. Är så mycket att göra och lära sig så det är tidiga mornar och sena kvällar som gäller. Har precis avslutat för dagen, men en smygpaus för att se Bonde söker Fru... såklart!

Förresten så fick jag Godkänt på tentan, men vilken pers.....


Dagens middag: Nudlar (pinsamt för vissa men otrooooligt gott enligt mig)
Dagens TV: Bonde söker Fru
Kommentarer:
2008-11-26 @ 22:14:15
#1: Mamma

Du är en kämpe och en duktig sån, men nu längtar jag tills du och Daniel kommer så vi får fira den fantastiska första advent med vårt traditionella julbord och alla tomtarna.

2008-11-27 @ 10:33:09
#2: Dicey

Men alltså vad är det för människa som tycker att nudlar är pinsamt?! stackars människa ;)

2008-12-01 @ 13:05:52
#3: Alexandra

grattis till tentan!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: