Whirly

2008-11-25
08:44:53

Väntans tider..

Sitter här och väntar på att tentan ska läggas upp. Har tenta mellan 09.00-14.00 idag. Sitter och gäspar som en galning och har världens värsta tänkbara munsår.. ever!! Varför är jag så nervös?! Varför är jag så stressad?! Varför är jag så osäker på mig själv vad gäller läsandet ?! Det är därför dom kommer.. För jag har haft tre nu, min första skoldag, min första tenta och nu på min andra tenta !???!?!!!!! Jag blir så arg........ Jag har inte haft det sen högstadiet, och nu ploppar dom upp hela tiden när jag går högskola??!



Sen efter tentan ska vi äta lunch på knuten med klassen, ska bli mysigt! Sen ska jag på stan och införskaffa mig lite material som jag måste ha inför Anatomi och Fysiologi kursen som börjar idag på eftermiddagen eller imorgon. Sen ska jag på skolan och kopiera, ska göra fina bilder så jag lättare lär mig alla kroppens delar och funktioner.


Dagens STORA att göra: Tenta på Vetenskaplig teori och metod
Kommentarer:
2008-11-25 @ 09:39:12
#1: Lisa

Åh, jag älskar anna, tycker hon är klockren. Men vinner Kevin blir jag oxå nöjd :)

2008-11-25 @ 16:09:10
#2: Emma

hoppas det gick bra för dig på tentan, och munsår verkar vara obligatorisk för mig när det är tenta dags.. so i know the feeling...

2008-11-25 @ 19:41:04
#3: Dicey

Du är så duktig! jag blev iaf riktigt ordentligt sjuk :( kroppen är helt slut..kram!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: