Whirly

2008-09-29
18:49:08

Glasögonen och jag..

..vi hör inte ihop, jag känner mig så osäker i dom, det känns som att dom inte klär mig:( suuuck. Så jag funderar starkt på att skaffa linser, för jag behöver dom verkligen varje dag. Blir alldelens snurrig och får ont ihuvudet om jag tar av mig dom.


Vi har precis varit och veckohandlat, som vi alltid gör på måndagar. Vi rensade även källsorteringen. Den var inte bara lite överfull. Så nu har vi mat för hela veckan:)


Har rensat i musik mappen idag också, faaaan så mkt musik man ha. Och alla gamla godingar kommer ju fram när man börja gräva. Min älskade "Rock"-mapp har varit det som runnit ur mina högtalare idag! SÅ UNDERBART!

Tex
Evanescense - Bring Me To Life
3 Doors Down - Kryptonite
Nightwish - Wish I Had An Angel
Rob Zombie - Super Beast
Adema - The Way You Like It


ME LIKE ALOT mmmhhmmmm..

Dagens lunch: Köttbullar, brunsås och pasta
Dagens middag: Potatisbullar och lingonsylt

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: