Whirly

2008-09-28
16:11:38

Hemska stämpel.

Jag hamnade på hotellet igår, och jag har ingen aning om hur det gick till?! Tror att emelie hade tilsatt någon övertalningsingrediens i bålen hon hade gjort. För varför annars lyckades hon övertala mig? Jaja, jag tillbringade ca 1,5 timme med att trängas med massa svettiga och onyktra människor. Sen for jag hem!

Det var dock kul att träffa mina vänner, och se hur dom renoverat inne på hotellet. Det blev faktiskt fint!



Idag ska vi äta go midda med goefterrätt och ikväll ska vi se film med gotta till! :)


Dagens middag: Lövbit, pommes och beasås
Dagens efterrätt: Cheesecake (jag har blivit besatt)
Kommentar:
2008-09-30 @ 17:31:19
#1: Dicey

Vilken stämpel är det som är hemsk?!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: