Whirly

2008-09-30
16:30:09

I hate pain..

ONT..
..behöver inte säga mera.. suck :´(

Har ingen bra ställning med min bärbara än, måste klura på de.
För det spelar stor roll hur man sitter hela dagarna.

Inatt va de -2,5 grader och imorse när jag skulle starta våran gulliga lilla söta ljusblåa bil så tog de två sekunder så va den död. ingen ström. Och jag hade 20 minuter på mig att ta mig till lassarettet, vilket betydde att jag gatt få igång biljäveln. Så då tänkte jag, Daniel orkade ju rulla ut den på vägen för att sen rulla igång den, då borde ju jag också orka de ?! eller ?! Så jag svängde hjulen och började styra, det gick bra till en början men sen.. när det började luta lite uppför så tog de såklart stop. Då tänkte jag att jag kanske hade vridit hjulen för mkt så de gick för tungt på grund av de. Men inga reultat trots det. Tillslut kom räddningen: "Behöv du lite assistans?" "JAA!" räddaren i nöden, grannen hade tydligen sett mig kämpa i sinne och insett att jag inte skulle klara de där. HAHA. Måste ha sett kul ut. Undra va ja skulle ha gjort om ingen hade kommit, lämnat bilen där? Till hälfent ute på vägen :P


Dagens lunch: Korvstroganoff och pasta
Dagens middag: Raggmunkar och fläsk

Kommentarer:
2008-10-02 @ 21:19:01
#1: amanda

haha vad roligt, braiga grannar :D

2008-10-03 @ 11:25:21
#2: Alex

haha, vad kul han måste ha haft åt dig!

2008-10-06 @ 19:10:58
#3: amanda

korvstroganoff o pasta har jag nog aldrig provat tillsammans, få göra det.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: