Whirly

2009-08-29
15:03:53

Har ni fest eller??

Ja.. igår var våran efterlängtade klassfest. 3 personer deltog. Helt otroligt va? Nej, jag blev så besviken.. besviken på alla som "inte kunde komma"... Det var en månad sedan vi bestämde tid och datum, så jag tycker att man borde kunna ordna 1-2 timmar ledigt på kvällen för en enkel middag med klassen?? Sorgligt.

Iallafall så träffades Jag, Marie och Erik och hade det hur trevligt som helst. Vi började med att äta en jättegod middag på Golden Bar. Vi åt kolgrillat allihopa och njöt. Vi satt där ett bra tag och pratade om vad vi gjort under sommaren och förväntningarna inför kommande termin... Sen betalade vi och gick över på shell. Vi tänkte det att eftersom vi är så få så blir det nog ingen fest utan vi hyrde en film och begav oss hem till Erik och såg den med massa gotta till. Jag gjorde även en Cosmopolitan med sockrad kant och allt (bild kommer).. men den var inte som förväntad. Väldigt sur!! Den är nog godare när ett proffs blandar till den :)

Så tack mina två vänner för denna kväll!! Det var jättetrevligt!!
Kommentar:
2009-08-30 @ 07:46:08
#1: alexandra

sådär är det jämt och det är såå tråkigt!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: