Whirly

2009-12-21
20:45:55

Nu är det nära..

Kvällen tillbringade jag på en iskall buss mellan Slussfors och Lycksele. Måste har varit en nyanställd som körde den bussen för det var inte en trevlig resa. Direkt när jag satt mig i bussen så kände jag hur kallt det var, sen la jag märke till att det inte lyste en enda liten lampa i hela bussen (vilket det är lag på), sen när vi anländer till storuman så har den dumma busschauffören öppen dörren hela tiden när han är ute och lastar av gods! Jävla gubbe!! Ja hade tänkt gå och trycka på knappen för att stänga dörren, men då hade han väl inte tagit sig in igen, han visste väl inte vars knappen fanns...... suck!! Men jag överlevde.. nu sitter jag hemma och har blivit välkomnad av världens bästa pojkvän!


Idag är det dan före, dan före, dopparedan....
och 9 dagar kvar till lilla julafton hemma i Dikanäs ;)






...saknar er mina små hjärtan... 9 dagar tills vi ses........

Kommentar:
2009-12-22 @ 13:51:08
#1: Lisa

sv: Aha, men gud vad roligt! :)

Ja, nu har vi hunnit flytta in och har redan sovit där 2 nätter, det är bara lite småtjafs kvar i andra huset sen äre klart! :) Jadå, du är såå välkommen såå! :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: