Whirly

2009-06-29
20:09:15

^^,

Direkt när jag kom hem från jobbet idag så spruta ja på mig av min nya parfym och den luktar så underbart! Få ju inte ha parfym på jobbet, men så fort jag är ledig så ser jag till att använda. För jag är så van att ha det så det känns konstigt att inte ha det när jag jobbar, jag känner mig ofräsh på nå vis?! Men det är nog en vanesak.
Sitter förövrigt i soffan och bloggar på mitt nya laptopbord som jag också fick av mor och far när dom va iväg. Dom gjorde nämligen ett stopp i Sundsvall på vägen hem och sprang på ikea. Den är jätteskön, man slipper bli kokhet och benen och få fötterna som är under datorn inborrad i låren.

        


Nu tnv, håller på somna här jag sitter... så snart sover jag nog på soffan.......

Kommentar:
2009-06-29 @ 21:02:39
#1: Mamma

Ja du ser vi tänkte på dig när vi såg denna, såg dig uppkrupen i soffan med datorn i i knäna ;)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: