Whirly

2009-03-29
14:37:14

Härliga lördag

För er som undrar, så har jag ingen aning om hur de gick på tentan i onsdags. Så jag får se när resultatet kommer. Men nu har nästa kurs börjat: Vård vid specifika sjukdomstillstånd 1. Har just börjat med sjukdomar i hjärta och kärl och det är så intressant. Jag har gjort en jättefin pärm för den här kursen med register och plastfickor, så de kommer bli så fint allt arbete som jag lägger ner. Har såklart sparat allt materiel från kurserna innan men då i olika mappar.

Jag och Daniel gjorde fin middag igår, plankstek med älg såklart, sen en semla till efterrätt. Jag bakade nämligen semelbullar igår plus att jag tvättade och städade och pluggade....
Men när sånt som socker tar slut, som man tror att man alltid har hemma, så är det tur att man har snälla grannar som är räddaren i nöden. Tack!

Nä nu ska ja skriva lite om angina pectoris, även kallat kärlkramp.




...och så fort man öppnar garderoben för
att ta ut nått så är älsklingarna där direkt!



 PUSS ♥

Kommentar:
2009-03-29 @ 18:41:42

Hej !!Alltså jag ler när jag ser dina fina katter... gömma sig i garderoben ...ja de kan man ju också göra !! Själv så är jag och min familj så ledsna.... våran kisse Måns...8 månader blev ihjälkörd nu i fredags utanför vårat hus!!! Vet inte vem som körde på honom... för han bara stack!! suck... oj va vi ha grina denna helg!! man blir ju så fäst vi de små underbara liven!! har en bild på honom i min blogg... han va såå fin... Kram Annika

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: