Whirly

2009-11-20
13:08:51

Fredagsmys

Fredagen den 20 November. Det snö/regnar ute och är +2.5 grader. Den gröna gräsmattan syns fortfarande och jag har börjat undra om gränsen över till söder har förflyttat sig högre upp detta år?! När ska vintern komma egentligen?! Jag börjar få panik. Det är en vecka till 1:a advent och då vill man att det ska vara vitt och vintrigt ute. Det ska knarra under skorna när man promenerar, vara minst -10 och solens strålar ska skina!

Trots det tråkiga vädret så har jag börjat denna fredag hur bra som helst. Har nämligen tillbringat morgonen hos Cecilia. Hon bjöd på frukost och sen fikade vi glögg med pepparkakor och lussebullar. Det var så trevligt så. Så nu vill jag bara fortsätta i denna anda och funderar starkt på att storstäda lägenheten, plocka undan alla prydnader och bära ner julkartongerna! Du hörde rätt, det är inte bara en kartong ;) hihi


Ikväll åker vi till Dikanäs! Ha en trevlig helg allihopa!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: