Whirly

2010-06-18
21:55:30

~ 18 Juni 2010 ~

Idag har varit en tung dag... först gå flera timmar på jobbet och gruva sig.... sen köra 12 mil... för att få träffa älskade mormor en sista gång........ usch va jag hatar att skriva sista... vill inte att det ska vara sista gången, aldrig!! Jag och Linda följdes till Vilhelmina för att hjälpa till att lägga mormor i kistan och bädda ner henne för alltid... hon var så fin.. precis som för en vecka sen då vi sågs sist..... kistan var så fin... både på utsidan och insidan.. hon ligger nu inbäddad i spets och siden...... när locket stängdes.... och tårarna rann.... kunde jag inte tänka på något annat än att jag aldrig skulle få se dig igen... någonsin.... i verkligheten!!!!!!!!!


*gråter*



idag är det prick 4 veckor till begravningen................ :´(
Kommentarer:
2010-06-21 @ 08:19:36
#1: mamma

Jag förstår att dagen var jätte jobbig, men jag både tror och vet att både du och Linda behövde den. Jag tänkte på er hela dagen. Kram

2010-06-21 @ 17:17:22
#2: Jenny

Ja, de känns så skönt att veta hur hon har det inne i kistan. Jag ser den bilden framför mig nu efteråt. De känns faktiskt bra! Tack mammsen!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: