Whirly

2010-03-21
21:40:21

Tiden som gått.... i bild!

Eftersom jag har varit lite slö här på bloggen den senaste tiden så tar jag igen det med lite bilder. Här kommer bilder från det nya året 2010!


Kisa


Min f.d skola i Dikanäs


Ett öde hus


Promenad med mamma, kusin Linda och Kisa


Bonzo


Skotern


Pappsen en underbar dag


Present av älsklingen på alla hjärtans dag


Present av mamma på alla hjärtans dag



Mysmiddag på Granen med familjen på alla hjärtans dag


Min huvudrätt: Chevréfylld kycklingfilé, pressad potatis och basilikasås


Min och mammas efterrätt: Marängbakelse


Pappas, Jimmys och Daniels efterrätt: Äppelkaka


Skoterbalans ;)


En kväll på isen


Älgbesök


Mys i Dikanäs


Vedspisbyte


Isfrost på gren


Isfrost på traktordäck


Fastkörning...




Älsklingen på fjälle


Lillebror på fjälle






Underbara vackra fjäll...

Kommentar:
2010-03-24 @ 16:33:02
#1: mamma

så fina bilder;)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: