Whirly

2010-10-25
22:24:08

Not a virgin anymore....

Mitt första gallstensanfall.
Allt började natten till onsdag förra veckan när jag låg och sov. Jag drömde att jag hade ont i magen och behövde gå på toa och vaknar upp 00.29 av att jag ligger och vrider mig av smärta i sängen. Jag sätter mig på sängkanten och känner denna hemska smärta i magen och att jag skakar som ett asplöv på grund av febern. Jag vandrar fram och tillbaka i lägenheten mellan toan och sängen med en böjd kroppsställning eftersom jag inte kan räta på kroppen på grund av krampen i magen. Som tur är så pågår smärtorna och de akuta toabesöken endast i ca 40 minuter. Så sen kan jag bädda ner mig i sängen igen och försöka få upp värmen. Som jag hackade tänder och hela kroppen skakade, från topp till tå. Tillslut somnade jag och vaknade dagen efter med endast normala magkrämpor. TUR!! Jag hann faktiskt tänka tanken på att slå 112 på mobilen.... så hemskt var de..... Undra hur länge jag skulle ha stått ut?? För jag kan lova att det var långa 40 minuter som passerade......


Jag säger då bara det.... det vill jag inte uppleva igen.....
Kommentarer:
2010-10-26 @ 11:39:51
#1: alexandra

tack för tipset! nu ska jag alltid skölja trasan i kallvatten:)



Jo brorsan har en funktion i telefonen som gör en gammal, man kan även bli jättetjock också:P

2010-10-27 @ 17:36:53
#2: Annika N

Nämen usch så hemskt dåligt du mått!! =( Lät verkligen hemskt! Hoppas verkligen du slipper må så dåligt igen! Va rädd om dig ! Stor Kram /Annika

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: