Whirly

2010-09-29
21:55:11

Nattjobb

Igår ringde bemanningen och jag tackade gladeligen emot en natts jobb med tanke på dom extra cashen, plus att man inte behöver sova så mycket då man bara jobbar en natt... SCHII FICK JA!! 

Idag har varit en hemsk dag.. jag var helt död imorse då jag landade i sängen och sov som en stock fram till tolv då Daniel kom hem på lunch. Det är alltså nu jag har tänkt kliva upp och inte sova bort hela dagen. Johopp.. då äter jag lunch med Daniel sen hoppar jag in i duschen där jag nästan somnade om.. för att sedan landa i sängen igen. Jag kände helt enkelt hur jag inte pallade. Ställde klockan på 16.00 men när den ringde somnade jag om och nästan försov mig. Vaknade 16.45 och inser att Daniel kommer hem på en timme och att jag ska vara på Unique om en timme och en kvart.... SHIIIIIIIIT!!
Så resultatet på den här dagen blev sömn och Unique. Inte så bra, en hel dag åt skogen med plugget.

...och tro inte att jag är pigg nu, nej jag sitter och gäspar medan jag skriver...
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: