Whirly

2014-10-20
23:26:00

Livet rullar på...

Hmm... Livet är verkligen fullt av upp- och nergångar... I helgen fick jag se hur fort ett liv kan ta slut, hur fort allt bara är borta. Det fick mig att tänka. Hur värdefullt allt i livet är. Hur man ska värdesätta även de små sakerna i sitt liv. Det är inte alltid så enkelt när man har det jobbigt med sina egna problem. Men när man får en liknande tankeställare så omvärderar man sina problem och börjar se möjligheterna istället. Jag KAN om jag VILL. JAG KAN MÅ BRA! 
 
I helgen har jag faktiskt varit pigg, sovit bra och haft det lugnt och harmoniskt på jobbet utan onödig stress. Detta resulterade i att måndagen blev underbar. Det är inte alltid man orkar med så mycket när man jobbat tre nätter och avvakningsdagen brukar spenderas som zombi. Men det märks när man mår bättre och haft bra rutiner när man jobbat. Då mår man bra!
 
Förresten, glömt berätta att jag börjat ta D-vitamin, Omega3, Magnesium och hårvitaminer. Idag påbörjas vecka 3 och jag tycker redan jag känner skillnad. Känns piggare i hjärnan, som att hjärntröttheten är borta. (TA I TRÄ). Gillar egentligen inte att skriva om saker som blir bättre.... för man vet aldrig om det bara är något tillfälligt! Men jag håller tummarna och hoppas något fruktansvärt att det hjälper. Sen ska de bli spännande och se om jag får de vanliga influensa symtomen som jag alltid får en gång per år kring jul eller just efter.... 
 
IMORGON BLIRE STAN OCH SECONDHAND!!!!! Weeiiii ♥
Kommentar:
2014-10-20 @ 23:43:42
#1: Marina

Ohja! Livet kan tyvärr förändras oväntat fort,så det är som du säger -bäst att ta tillvara på och njuta varenda mikro millimeter av allt man kan :) miss u :) kram!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: