Whirly

2013-07-22
14:02:00

Älskade stuga i fjällen

Att vi äger en supermysig stuga i fjällen, bredvid mitt barndomshem i Dikanäs tycker jag är helt ofattbart. Det har snart gått fyra år sedan hösten 2009 då stugan blev vår. Det är en av de största gåvorna hittills i mitt liv. En stuga som har allt: kallt/varmt vatten, el, vedkamin, nära till min barndomsfamilj, nära till fjällen (ca 1 mil till kalfjälle på skoterled), nära till affär osv....
Här kommer lite bilder från stället!!
 


Julaftonsmorgon 2010
 
 
Januari 2011, jag älskar att se hur drivsnö formas...
 
 
Julhelgen 2012
 
 
Köket med det lilla söta köksbordet som passar ypperligt i det lilla köket..
 
 
Diskbänk, vedkamin och vanlig spis, micro, kylskåp med frysfack, skafferi, vedskåp, städskåp...
 
 
Hallen. Dörren till vänster går in i en klädkammare där ena väggen är en del från muren. Så när man eldar blir muren varm och ytterkläderna torkar fort. En riktigt bra grej!
 
 
 
 
Vardagsrummet där jag är så stolt över de fina korten på katterna! Nu måste Zero få komma upp också!
 
 
Sovrummet ♥
 
 
 
Den stora toan med dusch och varmvattenberedare.
 
 
 
Våran fina nybyggda veranda. Där fantiserar jag om hur jag skulle vilja slänga ut några fina mattor och inreda med massor av fina sommarblommor och utemöbler, men det kommer väl en tid för det också...
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: