Whirly

2008-12-31
12:41:16

Äntligen!

Nu kan jag sova lugnt om natten, känna trygghet och inte behöva ha längtan över mig ständigt. För nu har min älskling äntligen anlänt i Dikanäs!!! Och det känns så bra, som jag har saknat honom...


Men vilket väder det blev idag, snöstorm! Vi som hade tänkt ut me skotern och äta lunch ute och mysa. Men det blev ändrade planer. Killarna for ut å busa i busvädret och jag stanna hemma och lagar mat eftersom mammsen jobbar.

Ikväll blir det verkligen en lyxmiddag:


Förrätt: Ugnsgratinerad hummer
Huvudrätt: Smördegsinbakad älgfile/fläskfile, potatisgratäng och grönpepparsås
Efterrätt: Pannacotta med bärsås



Nån som blev avis?! ;)
Kommentarer:
2008-12-31 @ 14:40:56
#1: Alexandra

ja jag! vi som får sitta hemma ska äta älgkött helt enkelt:P

2009-01-11 @ 11:25:01
#2: Mamma

Hallo det här var ett tag sedan var håller du hus???

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: