Whirly

2008-10-31
17:04:56

fullpackad hjärna..

Ja så känns de.. Känns som jag har matat in massor med info som jag skulle vilja att min hjärna kommer ihåg. Men jag förstår den om den inte gör det, för det är hur mkt som helst som den ska kunna. Vet inte hur de ska gå på tisdag?

Ikväll ska ja be älskling att vi far ut och kör en sväng och tittar på kyrkogårdar, det är ju så otroligt vackert denna helg. Hur många ljus som helst tända för älskade och saknade vänner. Det är sorgligt när man ser det också, att det är så många som lämnat oss...

De som jag tänker på denna helg är farfar och morfar, trots att jag inte hann träffa farfar och bara var 4 när morfar dog så känns det ändå tråkigt. Sen har ju Daniel ingen farfar eller mormor, och hans mormor hann jag faktiskt träffa. Jätte sorgligt! Hon var underbar! Ska nog tända ljuset ute på balkongen för mina saknade.



Dagens middag: Fiskpinnar, mos och remoladsås.
Kommentarer:
2008-10-31 @ 23:56:47
#1: Cicci

Jo kan lova att jag va lagomt förbannad, hjärtar höll på komma ur kroppen och ont i magen fick man. Men jag bor ju granne med han så jag kan ju ge igen :P Jag vet vars hans postlåda bor så att säga hehe

2008-11-03 @ 22:22:04
#2: Lisa

Jag och Peter var ute o körde lördagkväll o tittade på kyrkogårdarna, så himla vackert^^

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: