Whirly

2009-02-27
15:41:10

Vit Choklad ♥

Pannacotta blir det till efterrätt ikväll :) Blev så sugen på det!
Min favorit, vit choklad med hallon till.

Idag blev det ett besök hos veterinären. Lilla Iza gumman har lite problem med sitt kastreringssår. Så nu blev det en penicillinkur på 5 dagar. Veterinären sa att det var en LITEN infektion, så jag tror inte vi behöver oroa oss. Vi åker till Dikanäs på söndag och tar missarna med oss.. Skönt! Men det blir inge lov ledighet för mig inte, nej det är många bakterier och virus som jag måste lära mig innan fredag. Och snälla Marie som hjälpte mig att ta stygnen på Freya. Det gick sååå bra, hon bara låg och kurrade i mitt knä medan Marie klippte och drog bort stygnen. Min Duktiga Flicka!

Nu ska jag äta grape! mmmmmmmmmm...
Kommentarer:
2009-02-27 @ 17:10:24
#1: Anonym

Vad duktiga båda kissarna är det ska bli så kul att dom följer med till fjälls, men JENNY din musik skrämer livet ur mig varenda gång jag kikar in på din blogg ;/

2009-02-27 @ 18:15:52
#2: Anonym

Åh, den där panacottan är ju supergod! ;D

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: