Whirly

2010-04-24
15:50:54

Praktik i Vilhelmina

Sitter nu hemkommen från dagens arbetspass i mormors hus. Helt ensam. Ett som är säkert är då att jag inte får för lite egentid när jag är här. För oj vad ensam jag är... Saknar mina älsklingar... känns som mitt hjärta inte är komplett... Men som tur är så är det bara för fyra veckor framöver och snart är en avklarad!!

Har jobbat dag idag och imorn går jag kväll, vilket betyder att de närmaste 22 timmarna så är jag helt ensam.. Men ska utnyttja tiden och ta hand om mig själv!!


Kvällen tv: Millenium!!
Kommentar:
2010-04-26 @ 11:09:15
#1: Mamma

Vad trist det låter men hoppas du kan fylla din egna tid med lite trevligheter i allafall, på tisdag blir det väl badhuset kan jag tänka;)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: