Whirly

2012-06-15
16:00:16

You´ve touched my life

Varför ska hemska saker behöva drabba de finaste av människor?


Jag gråter över det tragiska som hänt dig och önskar det fanns något jag kunde göra.
Trots att jag aldrig i vanliga fall brukar be så sluter jag mina ögon och ber om en
lyckad framtid för dig. Jag önskar dig all styrka och kraft för att du ska komma igen.

När jag cyklar tänker jag på dig. Jag längtar tills du också får cykla igen, för jag vet
hur mycket du älskar det. Det var du som fick mig att börja cykla och jag märker
redan hur bra jag mår av det, du hade rätt. Du är en sån fin människa som bryr dig
om alla människor runt omkring dig och alltid har ett leende på läpparna!
Det går inte en sekund utan att jag tänker på dig och din fina familj.....



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: