Whirly

2013-08-20
16:26:00

Master bedroom

Så där då var äntligen budget renovering av sovrummet klart!

Det som är gjort är:
 
* Nytt fönster
* Nya smygar och lister runt fönstret som är målade
* Väggarna målade på tapeten, vita och lila
* Byggt och målat en tavelhylla till Iza&Freya-bilden.
* Vitmålad sängram (samma som tidigare)
* Vitmålat sängbord på min sida (ärvt från Dikanäs)
* Vitmålade stringhyllor (ärvda från Dikanäs)
* Vitmålad gardinstång i trä (som fanns här när vi flyttade in)
* Ny mörkläggningsrullgardin (IKEA)
* Nytt virkat överkast (som vi fått av Daniels farmor)
* Nya trasmattor (ärvda från Dikanäs)
* Blomkrukorna spraymålade vita
 
 
 
Här njuter vi varje natt ;)
 

Dörren in till vår "walk in closet" och våra fina trasmattor i lilanyanser...
 
 
Spegelbyrån som inte riktigt har hittat sin plats än... Men den får stå där så länge!
 
 
Vårt underbara virkade överkast!!! Älskar det!!
 
 
Stringhyllan på Daniels sida.. Får väl se med tiden vad han vill ha där ;)
 
 
Stringhyllan på min sida med massa medicinslitteratur och början på min samling av läsbara böcker ;)
 
 
Nu saknas bara dessa läslampor... 
OCH såklart ett nytt golv... men det lär nog dröja... ;)
 
Jag känner iallafall mera frid och lugn och ro där inne nu och är väldigt nöjd för stunden...
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: