Whirly

2014-03-17
13:24:00

Säljkvistar med videkissar...

Igår plockade jag in lite säljkvistar som det kommer komma blad och videkissar från inom kort :) Sen när jag ändå hade sstemkameran på stativ så tog jag lite bilder runt om i vardagsrummet och matrummet :)
 
 
Skänken med lite säljkvistar där videkissar snart tittar fram...
 
 
Helbild på vardagsrummet från matrumsdelen. Vill bara inte ha tvbänken med på bild då jag hatar den.
 
 
Närbild soffan.
 
 
Matrummet, med den VÄLDIGT TOMMA VÄGGEN, Hjälp mig hitta på nått att ha där!!!
 
 
Kökssoffan har fått en vit fleecepläd på sig, blev less på det blåa.
 
 
Vacker virkad duk från Daniels farmor.
 
 
Matbordet med hörnskåpet i bakgrunden.
 
 
Lite fröhängen och kottar, få se hur länge de stannar inne, då de lär börja fröa inom kort.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: