Whirly

2015-07-11
09:22:56

Boande inför bäbis ❤

Allt är klart inför bäbis ankomst ❤ 

Det känns så himla skönt, vi hann och mår bra! 

En titt in i barnkammaren från vårt sovrum ❤
Ska bädda spjälsängen senare då bäbis ska sova inne hos oss till en början! 

Lilla rummet direkt till höger inne i barnkammaren ❤ myshörna!

Till vänster inne i barnkammaren där skötbordet står intill fönstret ❤ klänningarna är från när jag var liten, men får väl se om jag får hänga bort dom när bäbis kommit ;)

Mysigt vid skötbordet ❤ elefanten är också från när jag var liten! 

Bäddat mysigt i vagnen ❤

Fina filten som mormor stickat till bäbis ❤

Nyaste magbilden i vecka 37 (36+3) ❤

Lite skillnad va?;)

Finaste gravidsmycket som jag fått av min fina mor! Plingar så vackert för bäbis och kommer hänga så fint inne i vagnen sen ❤

Skötbordet inne i vårt lilla badrum blev ett vägghängt och vi är så nöjda! Det blev så fint och passar så bra ❤ 



Här står sängen som morfar gjort! Som både jag, lillebror och Ture (lillebrors son) sovit i första tiden ❤ har såklart provbäddat med både täcke och kudde och med babynest! Sen en liten romantisk sängkappa på de ❤
Kommentar:
2015-11-10 @ 12:22:08
#1: Anonym

Hej vart har ni köpt de vägghängda och vilket märke? Väldigt fint!

Svar: Ja vi är väldigt nöjda med det! Det är av märket Jack&Lily och finns på Jollyroom.se :) Just nu nedsatt pris så passa på :D
Jenny

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: