Whirly

2008-10-30
22:15:49

Mystiskt försvinnande?

Fick tre små guppy bäbisar av emelie idag. Men hitta bara två nu på kvällen, tro dom är lite illa ute bland mina jättefiskar! Få väl se hur de gå om dom andra två överlever?! Sen när vi stod och titta på bäbisarna så kom vi å tänka på att vi ha ju två malar, men vi se bara en?!  En är mysteriskt nog försvunnen... ? Och jag kan lova att jag såg den iallafall förra helgen och så snabbt kan väl en mal inte förmultna om det skulle vara så att den har dött? Plus att man skulle ju ha sett de? Så ja fatta ingenting... hmm.. Malen?? Vars är du??


Sen har jag varit hos Malin ikväll, testat utstyrseln som vi ska ha på lördag :) Ska bli skoj!


Dagens middag: Mackaronpudding
Kommentarer:
2008-10-30 @ 22:58:04
#1: Emma

har den inte gömt sig under nå grus då? :P

2008-10-31 @ 11:28:17
#2: alex

du har blivit utmanad! kolla bloggen

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: