Whirly

2009-02-20
09:52:04

I have a cold...

Jag är förkyld och det är absolut inge roligt. Kan inte ens sova när jag får det. Börjar nämligen inte nästa kurs förrän på måndag så jag hade chansen att ta sovmorgon idag, men icket. Hoppas jag kan sova i helgen istället. Men det blir jobbigt att behöva lämna mina nyopererade älsklingar :( Tur jag har ordnat en superbra kattvakt som jag vet tar väl hand om dom och som ringer så fort det är nått. Jag har redan bestämt mig för att om något skulle hända så sitter jag i bilen påväg hem... DIREKT!


Missa inte dagens inlägg av mig i Uniques blogg. Länken finns i kolumnen till vänster!
En jättehärlig avslappningsövning som jag fick tips av från alex :)
Tack!
Kommentarer:
2009-02-20 @ 13:43:03
#1: Alexandra

Härlig musik du lagt till övningen:)

2009-02-20 @ 18:14:35
#2: Alexandra

det ska jag göra:) täntke inte på att jag kunde kommentera där:P



JAAAA! nästa vecka är vi diina!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: