Whirly

2009-01-23
22:16:59

Ljuva Fredag

Nu var fredagen kommen och det är så skönt att kunna slappna av. Trots att jag inte har så hektiskt så känner man ändå lugnet när helgdagarna kommer. Och imorgon blir det klassfest, det är bara lite tråkigt att inte så många kommer... vi är ju faktiskt 11 här i lycksele, men vi blir inte alla imorgon... tyvärr, det skulle vara så roligt att få träffas och göra annat än att bara prata skola.

Första veckan med min nya diet är snart genomförd. Och jag tror att den är värst. 3e dagen var absolut värst, jag trodde jag skulle dö av suuuug i magen. Det var som att något fattades mig, och tro mig, jag vet va de va. SOCKER!!! Jag hade sockerabstinens. Jag säger bara det stackars dom som ha nå ännu värre abstinensbesvär, typ rökning... Men nu ska jag klara detta, få bort allt som kallas för sockerbehov och sluta vara så beroende. Det är bara så otroligt att jag hittat en diet som jag gillar. Jag klarar mig bra utan pasta och potatis, medans jag faktiskt fortfarande saknar godis en hel del!
Jag älskar ju choklad.........

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: