Whirly

2009-06-30
15:58:33

Steker fläsket i solen idag..

Japp. Jag och Malin har legat här bak på gräsmattan och solat lite mellan molnen. Det va så skönt när det fläktade emellanåt också. Då blire inte så himla varmt. Men det stack i huden även idag och när jag kommer in så ser jag små bullar fulla axlarna ... :( inte bra. Så nu har jag smörjt in mig med After Sun cooling gel. Hoppas att de ska hjälpa lite. Sen ska jag lägga mig och sova! Ska nämligen jobba natt inatt. Moster ringde precis och hade kris på jobbet och snäll som jag är så ställer jag såklart upp! Då får jag ju prova på att jobba natt också! Så imorgon är jag ledig och jobbar dag torsdag sen är jag ledig fredag-söndag! :)


Sen blev det bestämt idag att jag och Malin far på en liten minisemester till... DIKANÄS :) nästa vecka. Vi åker onsdagkväll efter jag har slutat jobba och kommer tillbaka på fredag förmiddag innan jag börjar jobba igen! Det blir trevligt, då ska vi sola, bada och basta nere vid dikasjön i våran bastu!


Här är bastun! (bilden är tagen förra året)
Kommentar:
2009-06-30 @ 16:26:30
#1: Dicey

Jaa jag längtar tills vi åker! så kul å få se hur det ser ut där hemma :) lycka till på jobbet inatt nu! Kram till bästa du! <3

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: