Whirly

2010-04-20
21:50:06

Det är alltid sommar i Kroatien

Det känns verkligen att det var länge sen jag tränade. Var på badhuset idag och simmade. Men det var inte lyckat! Simmade kanske 30 minuter med många pauser däremellan eftersom jag fick så ont.... När jag inte pallade mer så klev jag ner i varmbassängen och flöt omkring där för att försöka slappna av igen. Det var otroligt skönt...

Träffade en liten flicka där också "Tror du jag kommer från ett annat land eller från Sverige?" Men inte vet jag?! tänkte jag för mig själv... "Ja, jag blir ju osäker när du säger så där..." "Jag kommer från kroatien, jag är i Sverige bara för att gå skola." Vi pratade en bra stund och hon var så gullig.. Lite synd om henne bara att hon inte hade någon att vara med, var på badhuset helt ensam.. 9 år gammal... Tina hette hon... Men hon längtade hem till Kroatien där resten av hennes syskon fortfarande bodde.


Ser på serien "The good wife" som är så bra..

Har precis svalt 1 g Alvedon och 400 mg Ipren.... URSCH!!
Kommentar:
2011-01-22 @ 21:35:18

many thanks for your dedications to this world

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: