Whirly

2011-06-01
23:38:40

1 Juni 2011

Jenny Prång, Sjuksköterska

Hur bra låter inte det på en skala??? :D JAG ÄR SÅ LYCKLIG!!



Klassen samlad på scenen i MB biosalong för cermoni

Björn Nygren, Universitetslektor Umeå Universitet, höll tal för oss! Superfint!

Britt-Mari var vår konferencier under cermonin, fick många fina ord från henne!

Vårdförbundet delar ut stipendium till bästa C-uppsats! Grattis Lars och Carro, de va ni värda!

Cecilia sjunger så vackert "I denna ljuva sommartid"

Cecilia håller i allsång med oss "I am a nurse"

Jag tar emot broschen och en ros från lärarna Anna-Lena och Margareta

Duktiga Karin och Inger i klassen håller i tacktalet till lärarna! Superbra!

Jag som blev upptvingad på scenen efter cermonin för att bli plåtad ;)

Sen fick jag äntligen kramas med hela familjen Daniel, mamma, pappa, Jimmy och farmor ♥

Underbart vackra blommor från älskade farmor



Underbart vackra blommor från älskade lillebror



Underbart vackra blommor från älskade mor och far



...och den mest underbara av dom alla kom såklart från Daniel! Love you so...







Publicerat på facebook.
Notera profilinfo: Sjuksköterska på Västerbottens Läns Landsting :)







Har haft en helt underbar dag! Det var så sorgligt att säga adjö till alla långväga klasskompisar! Men jag hoppas att vi kommer hålla kontakten och att det kommer ordnas en återträff inom ett år!!!

Kommentar:
2011-06-02 @ 07:02:45
#1: Mamma

Så skönt att ni alla i din klass nu kämpat klart. Ni blir säkert duktiga syrror alla. Mest stolt är jag naturligtvis på dig. Kram och lycka till

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: