Whirly

2011-06-07
12:08:32

4 Juni 2011

Min examensfest på Furugården här i Lycksele :)
Jag och mamma har anlänt till Furugården och startat alla förberedelser...
Lägger grunden med Frasses ;)
Så här dukade jag :)
Ett bord med gästbok, pennor till tipsrundan och kameran för vimmelkort...
Välkomstbordet med glasen som välkomstdrinken fanns i sedan...
Min present till vinnaren av tipsrundan :)
Jag kan stolt presentera min Daniel som vinnare med 14/15 rätt!! Men kände inte att jag ville ge han presenten så därför fick tvåan den, Bert-Åke, mosters man, som hade 13/15 rätt :)
Inleder med välkomstdrinken med underbara Marie vid min sida... 
I bakgrunden kan ni se snittar och krustader som fanns som välkomsttilltugg :)
Presentbordet :)
Middagen börjar... Från vänster till höger:
Lillebror Jimmy, Daniel, Nina, Alexandra, pappa Hans-Erik och mamma Gunilla :)
Från vänster till höger:
Kusin Linda, hennes dotter Jonna, Lisa, svärfar Rolf, svärmor Rut och Lina :)
Från vänster till höger:
Julius, kusin Peter och Marie :)
Jag går igenom tipsrundan med rätta svaren och presenterar vinnaren!!
Presentöppning!!
Underbara Alexandra!
Underbara Marie till vänster och Cecilia till höger :)
Sen fylldes kvällen med massor av pilkastning :)
...och skrivning i min gästbok :)

Titta så mycket fint jag fick!!

Från vänster till höger:

Nina med familj: "Hemliga lådan" som innehöll tryffel, Madeira, klädvårdsrullar, pengar i form av tvål, en receptbok med massa chokladrecept, ett halsband med en uggla på och en stor hink med sommarpotatis... lagom att ätas upp till midsommar ;) Tack underbara ni!!

Familjen Karlsson, Maria, Peter och Lisa: Den stora gröna lådan i mitten av bilden, som innehåller ett vindspel med solcellslampa :) Plus den vackra blomman + fågel som står längst upp till höger! Tack underbara ni!

Lillebor: Ett sköterskeur :) Älskar dig!

Farmor: En silverkedja och blomstercheckar!! Tack underbara du!! :)

Ruth och Rolf: Ett silversmycke från OPERA & CO :) Superfint!! Tacksåmycket!!

Hans i Laxviken: Blomstercheckar :) Tusen tack!!

Alexandra: Presentkort på Åhléns =) Tack söta du!!

Lina: 6 st vinglas! Tack så hemskt mycket!! :)

Inga-Lill och Bert-Åke: En 3D katt i glas som blir belyst underifrån!! Tusen tack!!! :)

Mamma och pappa: En klocka i titan, en namnpenna och ett alldelens eget stetoskop som kommer med posten snart! :) Älskar er!! Dessutom fick jag en guldring av mamma som kommer från mormor!! Tack för det underbara talet mamma! Älskar er så mycket och saknar mormor såååå.....

Farmor i Laxviken: En kostaboda skål och pengar!! Tusen tack!! :)

Daniel: En kedja i titan och en pedometerklocka med massa funktioner!! Älskar dig!! 

Håkan med familj: En underbart vacker blombukett :) Tusen tack!!


Jag är så lycklig!! Fick så mycket fint!! Det märks att jag omges av underbara nära och kära ;)
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: