Whirly

2011-09-02
16:48:53

"Hemmafru"

Mitt nya liv som nattsjuksköterska har börjat och det känns redan underbart! Många lediga dagar mellan de totalt 12 passen/månad. 11 pass natt och 1 pass kväll. I love it! I veckan har jag redan börjat känna mig som hemmafru, bakat, lagat mat, gjort saft, städat, strosat på stan, tagit mysiga promenader mm. Livet!

Idag silade jag upp rabarbersaften som jag gjort. Det blev totalt 5 liter :P
Tro bestämt att jag ska göra lite mindre nästa gång! Men visst blev det härlig röd färg? ;)



Nu ska jag sätta igång med middagen! Det blir älgskav med lite smått och gott i ;) Recept kommer sen!
PUSS
Kommentar:
2011-09-05 @ 09:20:18
#1: /emelie

Jag vill också ha rabarbersaft.. å va gott!!!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: