Whirly

2012-08-21
19:51:00

I år blev jag hela 26 år :)

Känns som tiden rinner iväg och jag med den... 
 
Men min födelsedag var underbar eller ganska många dagar både före och efter dagen D. I vår så fick jag en tidig födelsedagspresent av mor och far då dem betalade cykeln som jag införskaffade och den har verkligen gett ett positivt intryck, jag har ett nytt friditsintresse - cykling :) Helt underbart!
 
Sen dagen D så var mamma här och firade mig tillsammans med min älskade Daniel. Vi åt Bananza-tårta och hade det supermysigt.
 


Resterande gåvor som jag fått:
Daniel: Nya kläder från ellos.se En svart cardigan, en svart tröja, en blå tröja, en djurmönstrad tröja, två klänningar svart/naturvit och en djurmönstrad shaping bh. Supernöjd! Älskar dig gubben!
Mamma: Shampoo och Balsam BC, Osis hårspray, Västerbottensringen i Silver, broderad tavla på en busig kisse som ser ut som Iza när hon var bäbis. Så mycket fina saker! Älskar dig mamma!
Pappa: Ögonskugga och presentkort på Åhléns! Tusen tack älskade pappa!
Lillebror: Lyse bak/fram till cykeln och en cykeldator :) Nu blir det säkrare på vägen när mörkret faller! Tack älskade lillebror!
Farmor: Pengar! Tack älskade farmor!
 
Till alla er övriga tack för alla grattishälsningar!!



UPPDATERAD!!
 
En present från Laxviken kom för några veckor sedan i form av en vacker fotoram.
Den ska absolut få pryda väggen i vardagsrummet när det är klart!!
Tusen tack!!


"Live every day, Laugh every moment & Love beyond words"


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: