Whirly

2012-02-19
16:56:16

Måste prova....

Hitta så mycket bra om dessa produkter så det är värt att prova!



African Mango
är ett naturligt kosttillskott som är packad med antioxidanter medan MetaBurn är en tarmrensare som minskar upptaget av kolhydrater i tarmen. Kombinationen hörs vara superbra!

Ska bli spännande att prova detta. Har beställt gratisprover som räcker i 4 veckor!




Som alla kommenterat om detta inlägg så ändrar jag det till en varning för det känns som jag blivit lurad. Fick inga gratisprodukter utan de drog pengar från kontot en månad senare och först då fick jag produkter, har självklart sagt upp allt som har med dem att göra men känns ändå otryggt.

Jag har inte provat produkterna än för jag ska snart lämna blod, men kommer nog göra det sen. Kan då inte vara farliga direkt? ELLER? Nån som har provat?
Kommentarer:
2012-02-23 @ 13:31:36
#1: Andrea

Jag är ledsen men det finns inga genvägar till ett sunt liv. Slösa inte bort dina pengar på en sån här bluff. Det är inte svenska dagbladet, den stora tidningen, utan svenska veckobladet som du länkat till. En bluffsida som låtsas vara något som de inte är. Det enda rätta metoden är: kalorier in, kalorier ut. Eller lär dig älska din kropp! :) Lycka till, kram

2012-03-09 @ 15:51:00
#2: alice

hej, undrar om du har fått hem dina produkter?

2012-03-15 @ 22:53:40
#3: jaklin

Detta är ett bluff företag som tagit pengar fr mitt konto utan att jag godkänt. Hemsidan är POLISANMÄLD!!! så ta bor länken annars kommer jag göra en anmälan till medhjälp av fusk.

2012-03-16 @ 11:18:58
#4: Monica

Vill bara skriva och berätta att jag idag har beställt min första burk, då andra har rekommenderat dessa preparat. Och till dig jaklin vill jag skriva såhär: medhjälp till fusk?? du har väl själv valt att läsa denna bloggen, alla får blogga om vad man vill, allt hon skrivit var att hon skulle testa dessa produkter och sedan utvärdera den. Om hon valt att läsa den hemsidan är väl hennes problem, bara för att du blivit blåst betyder det ju inte att hon blir det, eller har jag fel? Alla rätt till sina åsikter, men man borde noga tänka sig för vad man skriver när man skriver ut såsom du gör att du ska anmäla för medhjälp till fusk, då kan ju hon anmäla dig för förtal, hot m.m så innan man skriver så borde man ta sig en noga funderare , vilket jag gjort.

2012-03-19 @ 21:31:47
#5: Sandra

Vill bara höra med er som beställt om ni lyckats avbeställa fortsatta leveranser för att slippa betala 600 kr i månaden? Jag har försökt ringa nr till dom nu säkert hundra ggr och de går aldrig att få tag i trots att de har öppet 7 dar i veckan 24 timmar om dygnet??!! Börjar känna mig lurad, funderar på att ringa konsumentverket imorgon :(

2012-03-26 @ 12:10:38
#6: Jane

Såg att de oxå dragit från mitt konto utan tillåtelse. Jag fick tag på dem via metaburn 0770-791826 de andra företaget. Och de kunde annullera African mango oxå. Så nu hoppas jag att jag slipper dem

2012-03-28 @ 08:51:04
#7: Jessica Koivu

Jag har oxå blivit lurad av afrikansk mango och metaburn. Dom har dragit samanlagt 1300kr från mig fastän jag mailat. Jag ringde dom idag och pratade men nån utländsk kille och sa att dom inte fått nått mail fastän det finn i min skickat mapp. Så dom är bara bluff och jag har även kollat runt på nätet och det är många som blivit lurade. Jag känner mig som en stor idiot!! Så jag ska spärra mitt konto så dom inte kan dra mer för jag litar INTE på att dom inte drar mer.

2012-04-10 @ 15:11:01
#8: Pauline

Beställde African Mango och Metaburn för ca. 3 veckor sedan och det stod att jag skulle få mina produkter inom 48 timmar, fick produkterna idag. Upptäckte även igår att det dragits 616.33 kr från mitt konto, när detta egentligen skulle kostat 40 kr. Så har idag varit och spärrat mitt kort. Trodde aldrig jag skulle få hem tabletterna så nu känner jag att jag måste testa för att se om det funkar!

2012-04-10 @ 19:04:27
#9: Kristin

Jag beställde produkterna för flera veckor sen. Ringde dem samtidigt och sa upp abonnemanget. Än så länge har de inte dragit något från mitt konto.

Däremot varnas det för olika biverknader. Lite orolig för exem mm...? Någon som har testat?

2012-04-13 @ 00:10:28
#10: Fanny

Jag har beställt produkterna och fick dom idag. Det tog 3 veckor. Om man ringer kvällstid så svarar dom alltid. Det jobbiga med att avbeställa var att dom pratar väldigt dålig engelska. För mig har dom inte dragit något extra och var väldigt trevliga att prata med så jag tror inte att det är bluff. Det gäller att avbeställa direkt via telefon så ska dom inte dra något från kontot. Hoppas på bra resultat nu!

2012-04-29 @ 15:52:34
#11: DARIOUSH

Jag har beställt African Mango plus i från http://www.africanmangoplus.com/

den 18 April 2012 och 3 st + 3 fri 149,95$ så 1067:-kronor och fick prudukten i 26,04,2012 som skickades i från UK.

Jag ska prova den vet ej sant eller bluff men jag har fått mina varor i alla fall.

2012-05-15 @ 16:39:14
#12: Sofie

Hej!

Måste bara fråga. har du vågat dig på att använda dessa produkter? Jag beställde dom för ca 1,5 månad sen. Dagen efter blev jag varnad av andra att dom skulle dra pengar från mitt konto så dan efter jag beställt spärrade jag genast mitt konto. Mot alla odds fick jag mina provkurer idag men har inte tagit någon tablett än.

Mvh

2012-06-03 @ 16:19:09
#13: Jenny

Hej alla! Har totalmissat att ni kommenterat så flitigt om detta inlägg. Jag har ändrat texten och tagit bort länken.



Nån som provat dem??

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: