Whirly

2012-06-07
16:10:48

♥ Iza gumman min ♥

Den här dagen blev inte alls som jag hade tänkt mig...
Imorse när Daniel for vid halv åtta så fick katterna gå ut i vanlig ordning. När jag sedan hade vaknat och gick ut i solen vid halv elva så var Iza inte sig lik. Hon bara satt och ville som inte göra nånting. Sen ser jag henne hosta/kräkas men får inte upp något, hon får dessutom panik och gräver sig mot munnen med ena tassen. Sen ser jag hur hon rycker till i hela kroppen när hon sväljer precis som att det gör ont.

Jag ringde veterinärjouren direkt och bokade tid, fick tyvärr inte förrän 13.30...
Men jag var i tid så hon sövdes 13.15, sedan fick hon en smärtstillande spruta.
Efter det fick jag hålla upp munnen på henne medan han grävde i halsen på henne.
Ett långt grässtrå drog han ut, och hon hostade till och ryckte till trots att hon va sövd.


Lilla snuttan min...

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: