Whirly

2012-06-05
14:24:59

Taggad inför sommaren!!

Efter en arbetande midsommarhelg börjar jag på dagschema, hela sju veckor långa... hur ska det gå? Kommer vara så trött varje dag! Eller, de kan ja ju inte säga med säkerhet men de känns så nu iallafall, gruvar mig för mornarna. Tänk er när jag slutar 22.00 och är inte hemma förrän tidigast 22.30, varva ner och försöka sova för att sedan kliva upp igen vid 05.30 för att komma iväg vid 06.15... 


Men det kommer bli väldigt roligt också att få jobba dag och träffa alla underbara kollegor igen, blir som lite av det när man jobbar natt, då träffar jag ju bara mina gulliga Ullor varje natt :)


Sen taggar jag lite extra mycket inför sommaren då jag ska prova på att träna cykling. Har beställt en cykel från Jula med min bror, så den kommer på fredag :) Längtar så efter att få utforska alla grusvägar kring byn och njuta längs E12an med musik poppandes i öronen :)




Bra första cykel enligt mig, vad tycker ni?





Sen ska jag bada mycket i sommar.. Blev så lite ifjol så måste ta igen lite!!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: