Whirly

2013-06-04
15:13:00

Sommaren har visat sig...

Sommaren har verkligen kommit tidigt iår och överraskat!!
Otroligt nog så var den varmaste veckan precis på min ledigvecka och jag tog vara på tillfället...



Det har varit mellan 27-30 grader varmt i skuggan hela veckan ! Inne har det varit lika varmt så vi har inte haft igång luftvärmepumpen på länge nu och fönstren har stått i vädringsfunktionen dygnen runt.





Den här dagen ville jag skapa utomlandskänsla så jag tog på mig hela bikinin, sarongen och pressade min ett stort glas apelsinjuice. Uuuuuuunderbart!!



Utemöblerna har äntligen fått komma ut!!!


Självklart har jag och Zero doppat fötterna mer än en gång. Både i stan och här hemma i älven. Det har varit så härligt! 


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: