Whirly

2014-10-10
16:13:00

Återbesök...

Idag var det dags för en tur ner till Hedlunda för återbesök hos sjukgymnasten, och jag blev så glad!! Bäckenet var fortfarande rakt!! Men höger höftböjare vill fortfarande jävlas. Det gör så fruktansvärt ont mitt inne i höften och av och till strålar det ut i hela benet.... Men nu hörs det bara vara att töja och stretcha så ska det gå till sig. När kroppen blir rak och muskler, senor och ligament har rättat till sig så ska även min värk i nacke och armar försvinna, enligt sjukgymnasten. Så nu håller ni väl tummarna med mig att min värk ska bli bättre med tiden!
Men inte stressa, låt det ta tid. Har jag haft ont i över 7 år så kan det gott få ta tid att bli bättre!
 
Thor håller koll på bäbismagen ♥
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: