Whirly

2014-10-12
19:31:00

Jag vet hur mycket kärlek och omtanke betyder...

I helgen fick jag äntligen träffa mamma och pappa ❤ och få en ännu större dos med kärlek och omtanke då jag hade hela familjen runt omkring mig!!! Det känns verkligen hur hela kroppen läker med hjälp av naturliga må-gott-hormoner. Sen att hålla på att längta ihjäl sig efter syskonbarnet som är på väg gör ju det hela ännu mer underbart!! Tänk, snart blir jag faster... ❤
 
Lördagens förrätt avokado och skagenröra.
 
Lördagens huvudrätt grillad kyckling, currysås och grönsallad. 
 
Lördagens efterrätt kokostoppar.
 
Söndagens huvudrätt Tacos. 
 
Söndagens efterrätt Mandeltårta med smörkräm. 
 
 
Väl hemma så bakade jag lite bröd för att ha nå gott ikväll och kommande jobbnätter. Det blev ett kesobröd. Jag återkommer med recept om det gillas ❤
Kommentarer:
2014-10-12 @ 20:01:21
#1: Mamma

Min goa älskade dotter 💟

2014-10-12 @ 20:01:25
#2: Mamma

Min goa älskade dotter 💟

2014-10-12 @ 20:06:58
#3: marina

Å min gooooaste svägerska <3

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: