Whirly

2014-10-18
20:08:00

Jobbarhelgen flyter på...

Jag älskar verkligen mitt jobb.Jag är så glad att jag helt plötsligt kom på att jag ville bli sjuksköterska. Sen blev jag nattsköterska och nu har det gått tre år. Men eftersom mina värkbekymmer mår så mycket bättre med nattjobb, mindre stress för kroppen och mera ledighet att ta igen sig på... Så det känns bra! Men man vet aldrig vad framtiden har att erbjuda... 
 
Helgens snittblommor blev lila nejlikor ❤
 
I helgen är det jobb för hela slanten. Tre nätter på raken. En avklarad och snart dags för nr två. Har superhärliga arbetskollegor i helgen också! Eller det har jag alltid. Hela medicinavdelningen är full med trevliga människor. Jag har verkligen hittat rätt. Sen känns det bra att de flesta vet om mina värkbekymmer och att vi alltid kan hjälpas åt.
Det löser sig alltid när man hjälps åt ❤
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: