Whirly

2016-09-26
13:05:34

Ledig dag

Tänk att mammaledigheten är över. Jag har inte riktigt förstått det än. Men jag jobbar faktiskt 50% och är tjänstledig 50%. Jämna veckor onsdag och torsdag, udda veckor tisdag, onsdag och torsdag. Så idag är en ledig dag och den spenderas på bästa sätt - kvalitetstid med min älskade son. Vi har bara myst på med lek inne, lek ute, mellanmål, gos i soffan, kolla lite på tv, lunch och nu sovstund. Men jag sitter här och bloggar. Sen ska jag ta mig en dusch och äta något kanske :)
 
Lite bilder från förmiddagen...
 
 
Edwin testar sin "nya" fleeceoverall
 
 
Testar ligga och titta på tv i den ;)
 
 
Sen gick vi ut och busa
 
 
Tur Zero fixat en "sandlåda" till Edwin i form av en grop mitt på grusplan :P
 
 
Dagens lunch: Chicken Sticks och gröna ärtor
Det är ingen mening att göra potatis, pasta eller ris eller liknande till för det hatar han :P
 
 
Mums!
 
 
Sen somna lilla prinsen i vagnen ♥
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: